nuffnang ads

05 April 2007

Intisari

Dengan ilmu Pengasih ini setiap orang yang terpandang renungan mata anda akan menjadi terpesona dan jatuhlah cinta serta kasih yang mendalam. Ilmu ini baik untuk menambat kasih sayang serta kebahagiaan rumahtangga suami dan isteri, manakala untuk anak-anak akan mendengar cakap ibubapa, untuk peniaga menarik pelanggan(pelaris), untuk pekerja pula akan menampilkan kewibawaan/karisma diri terhadap majikan,untuk pasangan yang bakal mendirikan mahligai rumahtangga agar cinta dan kasih sayang akan berkekalan,yang dekat disayang/yang jauh dirindui,setia dan tidak curang dibelakang mata.
# BONUS TAMBAHAN + Imu pengasih bayangan rindu, memanggil semangat, pengasih asyik sekampung, pemanis wajah, penyeri muka dan merdu suara, (ISTIMEWA) - pengasih inti pesona mata dimana dengan ilmu ini anda akan memiliki kekuatan daya batin renungan mata yang hebat dan luar biasa sehingga lilin yang bernyala akan terpadam melalui pandangan mata anda.
# Untuk mempelajari ilmu ini bayaran sebanyak RM30 sahaja dikenakan sebagai Mahar.Sila lihat muka sebelah cara cara pembayaran boleh dilakukan.

2 comments:

johan said...

Ilmu datangnya dari ALLAH percuma tapi kenape awak meletakkan harga ?

triple888 said...

memang benar ilmu allah adalah percuma... jika semuanya percuma kenapa pergi belajar ke sekolah atau IPT kena bayaran...